Rust en mooiste plekje van de wereld

 In mijn vorige blogje vroeg ik om jullie ervaringen met pubers en jezelf in de overgang. 


Wat ik probeer toe te passen is rust. Rust en vooral geen geluid. Zeker als mijn hoofd zo ongeveer zo uit ziet: 


(plaatje van www)

Nu kreeg ik al weer een tijd geleden de vraag of ik wilde samenwerken met Drukwerknodig . Ik krijg wel vaker samenwerkingsverzoeken en meestal sla ik die af (moet je bijvoorbeeld eerst investeren of de producten passen niet bij ons). Dit leek me echter wel wat. Ik mocht van alles en nog iets uitzoeken van  visitekaartjes tot boeken en van flyers tot banners . Ze hadden ook iets nieuws (ik kom zo to the point met mij rust verhaal hoor ;) ) en dat zijn  foto's op forex. Nog nooit van gehoord! En toen kwam mijn idee!

Als ik nou een foto op forex laat drukken van ons lievelingsplekje hier op aarde..en dat kunnen we dan ophangen in onze badkamer, zelfs in de douche?! Want het kan ook buiten. Even een stukje van hun eigen site: 

"Forex staat ook wel bekend als PVC-kunststof. Het is een stevige, witte
kunststof die waterbestendig is en een strakke structuur heeft. Hierdoor
is het materiaal zeer geschikt om een foto op te bedrukken. Het
materiaal is zeer licht, waardoor het makkelijk te verplaatsen is.
Tegelijkertijd is het materiaal steviger dan foam, reflecteert het niet
en is het UV- en waterbestendig. Hierdoor is het geschikt voor zowel
binnen- als buitengebruik. Ook behoudt een forex foto een hoge
kleurechtheid en zijn helder, scherp en detailrijk."

 Ik kan je vertellen: het is waanzinnig mooi geworden.




 Ik heb hem manlief cadeau gedaan voor vaderdag. Hij wilde hem al boven zijn bureau hangen. Met wat overredingskracht heb ik hem kunnen overtuigen om hem in de badkamer te hangen. Onder de douche ontspannen we (ok, ik vooral, stt!) het meest. Dan is het heel fijn om hier naar te kijken. Ons lievelingsplekje: Rough Tor in Cornwall.

Sophie, heel erg bedankt voor deze samenwerking! 

 

En jongens, wat heb ik een zin om weer hier boven op de Rough Tor te staan (de wandeling er naar toe is pittig!), dicht bij de wolken, totale stilte, blijdschap dat je het gehaald hebt na zo'n klim, rust, ruimte en een windje door je haren... ik droom even weg, lieverds!!

(note to self: hubbie vragen of hij hem nu echt wil ophangen!)


Marleen


Reacties

  1. Prachtig! Lekker vaak naar kijken en ook mediteren helpt bij een druk hoofd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt helemaal. Gek genoeg vind ik de rust niet om te mediteren. Dus dan ga ik maar òf poetsen òf lezen. Beide ook een vorm van mediteren, had ik bedacht ;)

      Verwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit! Het is leuk geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten