Even bijkletsen!!

Hoi lieve lezers,

22 april! Dat was de datum waarop ik mijn laatste blog publiceerde. Schandalig hè! 

Even wat tijd inhalen dus... Nou, wat is er hier gebeurd:

* Uhh... iets met Corona wat ons in de greep houdt?

* Schoonmoeder die overleden is.

* Schoonmaken en opruimen.

* Online lessen (ja, nog steeds!)

* Lezen (niet verder vertellen..ik heb zelfs een e-reader gekregen. Hieronder zie je waarom!)

* Het Zwembad!

* De Haard

Ach weet je, een foto zegt soms meer dan woorden. Zit je er klaar voor? Gaan we!






 

 Tja, kan er niets aan doen maar schoonmaken vind ik echt leuk. Opruimen niet en dat moet toch helaas vaak eerst voordat er schoongemaakt kan worden. Ik moet hier in huis nog even de gulden middenweg vinden!



 
Vond ik mijn 'nieuwe' bureau waar ik intens gelukkig mee ben!

Werd er veel gebakken en samen gekookt!




Ik heb zo genoten van deze schrijfster! Ali McNamarra. Deze typemachine komt in één van haar boeken voor. Later zag ik hem in een kringloopwinkel. Bijna spijt dat ik hem niet gekocht heb, haha! Maar soms moet je niet teveel willen weten in het leven (hint!)


Er werd heel, echt heel veel gezwommen! Kost een boel zo'n zwembad maar wat hebben we er een plezier van gehad! Helaas is het nu echt te koud en zijn we hem aan het opruimen.



 De haard werd deze zomer geïnstalleerd. Vroeger hadden we hier een openhaard maar dat wilden wij niet meer. Nu met deze koudere avonden gaat hij regelmatig aan. Gelukkig wonen we in een buurt waar de huizen redelijk uit elkaar staan èn we gaan astma/copd patiënten in de buurt hebben! En uhhh...één van de kinderen was al vast aan het oefenen voor Sinterklaas, geloof ik.. of hij wilde gewoon warme voeten.. Ben er nog niet uit!



En ik kreeg eindelijk met ijzerinfuus! Wat ben ik daar van opgeknapt! Ik kon nog precies van de slaapkamer tot de woonkamer strompelen en toen was het kaarsje al weer uit. Waardes waren gevaarlijk laag. Maar... ik ben er weer!! 

 

Volgende keer meer! 

 



Marleen



 


Reacties

  1. Fijn om van je te horen.
    En blij voor je dat je je weer wat beter voelt.
    Ik ga die schrijfster even opzoeken, lijkt me fijne feel good
    lectuur.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don't know many people who love to clean! Good for you! Sounds like you've been very busy. I'm guessing the iron infusion has helped a lot.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten