Aftellen!


We zijn aan het aftellen..





Aftellen naar de vakantie. Eindelijk weer een keer iedereen op hetzelfde tijdstip vakantie. Dat is inmiddels een unicum met kinderen die op basis/voortgezet/uni zitten!





Aftellen naar de verhuizing. Wanneer dit zal zijn weten we nog niet. Ze zijn nog niet klaar en redden dat ook niet voor de vakantie. Begin januari komen ze voor drie dagen terug en dan zijn ze klaar. Hmm, daar gaan we nog even over nadenken ;)





Aftellen naar de overdracht van ons huis. Dit staat op 3 februari gepland.





Aftellen naar het nieuwe jaar. Weer een nieuw decennium. Had er nog niet eens bij stil gestaan totdat ik dat op tv voorbij zag komen.





Aftellen naar minder kilo's op de weegschaal. Langzamerhand begint er weer wat bij te komen. Dat is zonde van mijn maagverkleining en ik voel me hier ook niet goed bij. Maar de afgelopen twee jaar hebben zijn tol bij mij geëist waardoor rustig en consequent eten er gruwelijk bij in is geschoten. Ik hoop dit snel weer te kunnen oppakken!





Aftellen naar een rechtszaak waar ik tegenop zie. Waar iemand uit ons gezin slachtoffer is. Ik hoop dat we dit hoofdstuk snel kunnen afsluiten. 





Aftellen naar het moment waarop ik mijn eigen werkplek krijg en ik weer helemaal (part-time) aan het werk kan. Nu werk ik aan de eetkamertafel die in de woonkamer staat: verre van ideaal. 





Aftellen naar... laat ik eens gek doen: de lente! Haha! Ik heb zeker geen hekel aan de winter hoor maar mijn handen jeuken om de tuin in het "nieuwe" huis onderhanden te nemen. Ik wil bloemen!! 





En waar tel jij naar af?





Veel liefs,


Marleen





Reacties

  1. Dan tel ik ook af naar de lente en hoop dat ik mijn gezondheid dan meer op de rit heb en er wat rust in de tent komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nog 2.5 dag school en kinders vrij. Winter is hier al vreselijk geweest. Moet nog winter worden..
    Kijk zeker uit naar de lenten, waar we dan op ons nieuw gekocht stek aan de gang kunnen.
    Oud huis, maar groots buiten.
    Groet,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeer juist niet meer af te tellen, maar te leven in het moment, anders is mijn hoofd altijd in de toekomst 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten