Fotoblogje


Ik vergeet zo vaak foto's te maken. Dan ben ik aan het genieten van mijn gezin en dan denk ik er niet aan om het vast te leggen. Een echt fototoestel neem ik al vaak niet eens meer mee. Gelukkig heb ik wel altijd mijn telefoon mee. Deze was ik net aan het doorspitten (lees: foto's aan het verwijderen die mislukt zijn omdat mijn trouwe apparaatje toch wel heel erg langzaam werd.) en ik kwam nog wat plaatjes tegen van de afgelopen weken die ik met jullie wilde delen. 





Bij deze: 





Er werd Halloween gevierd. In het dorp waar de kinderen naar school gaan werd een griezeltocht gehouden. Echt geweldig goed gedaan. Daar heb ik dus zo genoten dat ik geen foto's heb gemaakt. Maar voorafgaand aan de tocht moest er natuurlijk gegeten worden. Er lag zomaar een lijk op tafel!























Er werd gejuicht om de (school)kampbeker die was gewonnen!










 Er werd weer op alle mogelijke plekken gelezen door iedereen. Ook door dit groep 2 kleutertje. 


Volgens de juf leest hij zo goed dat hij al op groep 4 of 5 niveau leest. Ze gaan dit testen en dan bespreken hoe ze hem gaan ondersteunen. Alle kinderen konden al lezen voordat ze naar de kleuterschool gingen, maar de jongste... die maakt het wel heel bont ;)










En er werden spelletjes gespeeld. Jongste vind memory toch wel héél erg leuk, vooral met papa!










 Er werd heerlijk samen geslapen. In de herfstvakantie was het iedere avond weer een verrassing wie waar in bed lag!







 





 Er werd gesprongen!





















Weessokken werden uitgezocht en indien mogelijk toch weer bij hun wederhelft gevoegd.
















En broodtrommels klaargemaakt...
























Marleen























Reacties

  1. Woaaah, wat lijkt dat griezelig zo'n lijk op tafel! Wel super bedacht.
    Leuk hoor al die gezellige foto's. Wat lezen betreft heb ik het idee dat onze kinderen onze liefde voor lezen helemaal niet of beperkt meegekregen hebben. Jammer hoor.
    Heerlijk al die logeerpartijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's. Geweldig dat 'lijk'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee, zo'n lijk op tafel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten