Kerststress


Ik ben nogal een beetje een uhhmm...muts, een kerstmuts,  als het gaat om versieringen met kerst. Het ene jaar moet alles zilver met rood, dan weer blauw, dan weer goud enzovoort. Af en toe koop ik wat bij in de kringloopwinkel als het echt spotgoedkoop is maar in de 'gewone' winkels zal je me niet snel vinden om nog kerstspullen te halen. Het meeste ligt dus ook gewoon veilig op zolder en ik kan kiezen wat ik wil.





Maar nu *zucht* ... zag ik bij mamavanvijf deze foto's voorbij komen.. oh oh oh oh....*en nog eens zucht* ... 


Wij kopen hier altijd in de buurt een echte boom met kluit en die gaat ook weer de grond in na de kerstperiode. Dus deze witte boom past niet in mijn 'zuinig-met-kerst' traditie. 


Wat moet ik nu? 





Weet je wat? We doen het allebei! Kan mij het schelen! Een klassieke boom in de zithoek en een klein wit boompje of kerst-achtig stukje op de tafel! Problem Solved! 


Nu snel naar Pinterest voor wat inspiratie ;) 







Marleen


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten