Boek (plus edit)






Kennen jullie dit boek? Een tijd geleden heb ik me geabonneerd op de video-nieuwsbrieven van David & Arjan. Zo inspirerend! Kijk maar eens op hun site Is gewoon gratis en geen verplichtingen. Nee, ik krijg hier niet voor betaald ;) Ik word hier gewoon zo blij van dat ik het wel met jullie moest delen. 


Nu moet ik eerst zelf nog aan het schrijven. Deadline is volgende week vrijdag. Daarna mag ik heerlijk op de bank van mezelf met een grote mok thee en deze nieuwe aanwinst!


Wat ik schrijf? Dat lees je volgende keer! 





edit: dat bericht had ik al geschreven maar nog niet gepubliceerd. Helaas is hij onder dit bericht komen te staan.. dus even naar beneden scrollen ;) (ja, ik leef nog onder een steen als het gaat om blog-technologie :D )


 







Marleen




Reacties

  1. je link klopt niet, moet nog vol achter ;) Ben er inmiddels gekomen en me aangemeld. Dank voor je tip!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten