Terug van weggeweest en van alles en nog wat


Hoi!




Ik heb lang getwijfeld of ik met dit blog door moest gaan. Baalde er zo van dat alle foto's weg zijn. En weg is dus ook ècht weg. Nou ja, niets aan te doen. We gaan vrolijk verder. Kreeg zoveel vragen of ik nog wel leefde.. Uhhh, ja dus! 





In de tussentijd wel behoorlijk bezig geweest van met van alles en nog wat. Voor nu zal ik alleen wat foodpics laten zien. Zijn er niet zo veel hoor, don't worry!






Appelmoes en pastasaus. Makkelijk als je een keer weinig tijd hebt en toch iets gezonds op tafel wil zetten. Achter in de glazen pot de laatste gedroogde appeltjes. Moet nodig weer nieuwe maken. Ideaal voor bij de kinderen in de broodtrommel! Bij ons gaat er niets ongezonds in de trommel!









Nationale Maak een Appeltaartdag  2015. Ach, goed excuus om een appeltaart te maken, toch?









En zo stond mijn fornuis er voor 12 uur vanmiddag erbij. Bloemkool schoon, grote pan met zelfgemaakte preisoep, sla in de centrifuge, appeltaart klaar en vlees en zelfgemaakte appelmoes aan het ontdooien.









En dit is zooo lekker!! Kost een uurtje of wat maar dan heb je ook wat! Van de schillen en klokhuizen van de appels voor de appelmoes deze overheerlijke (nagenoeg suikervrije!!) appelstroop gemaakt. En de kinderen zijn er gek op! 







Morgen wat non-food verhalen en foto's! (Beloofd, hihi)
















Marleen





Reacties

  1. Hartstikke lekker bezig geweest toch? Vind ik wel hoor! En ja.. eigen gemaakt is zooooo lekker! ;o)

    Leuk om weer van je te lezen! Alvast een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank!! Ben nog wel aan het stoeien met de lay-out..zo mooi als jouw blog is deze nog lange niet ;)
      Fijne week!!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten