Fotoblogje






Hoi!





Geen eten vandaag, beloofd. In plaats daarvan wat foto's van de afgelopen periode. Acht dingen die me vrolijk maken. Want vrolijk is goed, toch ;)





1.







 De afvalrace. Links het potje met 'nog te gaan' en rechts wat 'er af' is. Ik moet hem nog bijvullen *joepie*


Ik had de kinderen gevraagd steentjes voor me te zoeken voor dit doel... uhh...zoveel hoef ik nou ook weer niet af te vallen, jongens!!








2.






Lekker kneuteren met onze enige dochter. Haren doen, nageltjes lakken..zucht, we doen het veel te weinig! #remindertoself








3.







 Een gekke vaas met bloemen en nog een klein vaasje voor in de keuken. Zelf geplukt door de kinderen bij Kwekerij Overhagen in Velp (gld) die helaas de deuren heeft moeten sluiten. Zo triest!





4.







 Grote Lief en grote zoon Lief zijn met school een aantal dagen naar Ameland geweest. Toen ze terug kwamen, moest uiteraard het huis versierd worden door de 3 kleine Liefjes. Helemaal zelf bedacht en uitgevoerd. En wat een lol!





5.







 En dan vind je op de eerste avond dat ze naar Ameland zijn dit lieve briefje van zoon2Lief. Ik vind het niet prettig om 's nachts alleen te zijn dus hij had een oplossing voor me bedacht!








6.







 En dan komt opeens deze Hummer aanrijden terwijl ik de kinderen ophaal van school. Ik vertelde de vriendjes en vriendinnetjes dat het mijn nieuwe auto was en dat er een zwembad in zat *grijns*.  








7. 







 Deze schoonheid zagen we afgelopen zaterdag bij mijn ouders op de muur zitten. Nu maar niet hopen dat het een voorbode is van allerlei andere plagen ;)








 8.







En dan breekt de zaterdagavond aan.. Dr Who-tijd! Lekker met Groot Lief en grote zoon Lief huiveren onder het genot van een hapje (ja, koolhydraatarm voor mij, mam!!)  en een drankje. 


Oh, sjips... heb ik het toch nog over eten gehad.. lol..













Marleen


Reacties

  1. Foto 5 doet het hem hoor. Pràchtig. En zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (niet verder vertellen hoor, maar de 2e nacht hoorde ik van alles en heb ik toch ècht met die 'knupel' onder mijn arm geslapen *ühh* )

      Verwijderen
  2. Lief dat briefje en wat heeft je zoon een mooie naam!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ken je Silas nog van vroeger van tv op zijn paard? Verliefd was ik..ongelofelijk!!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten