Fotoblogje





Maar weer eens een selectie van de afgelopen periode. Ik weet dat ik een zeldzaam ras ben, maar ik vergeet zo vaak foto's te maken.. en te bloggen, haha! 








Afgelopen week kocht ik drie dezelfde zitzakken. Heerlijk nu de kou er weer aan komt, uhh correctie: er weer is. Het is goed toeven in de zitzak met een boek of een spelletje:





















 Alhoewel je natuurlijk helemaal geen zitzak nodig hebt om te lezen. Je kan ook je moeder gezelschap houden tijdens het koken. Ze zit net in groep 3 en leest nu al boeken van eind groep 3. Zelfs nóg moeilijkere boeken, maar die duren iets langer voordat ze uit zijn.





 










 Deze kussens vond ik een tijdje geleden op een rommelmarkt. Alles even goed gewassen. Word toch zo blij van deze print! En dochterlief ook..die heeft ze nu op haar kamer.


 













Mocht ik van Lekker in het Leven de nieuwste Swiffer uitproberen. I'm hooked!
















Had ik die ook wel nodig na een logeerpartijtje van de drie jongsten op
één kamer. En tja, als je dan heel moe bent, val je zo in slaap :) 










Kwam diezelfde gekke slaper de volgende dag met een lief bloemetje aanzetten. "Ik hou van jou, mama!" *smelt* 









Dochterlief vond dat ze ook wel eens een keer mijn haar mocht doen. Tuurlijk, meisje! Vlechten, borstelen, staart maken, nog meer borstelen.. heerlijk!













Ze mochten zelf kaarsenhouders maken en een dienblad 'herfstig' maken.  Staat zo gezellig op tafel!











Zeker met een heerlijke kom zelfgemaakte kippensoep. Toch wel onze favoriete soep.




























Marleen

Reacties

  1. wow! wat een prachtig blogje! ik geniet zo van blogje over home hobbys eten en leuke momenten, vandaar de naam van mijne...probeer vaker te bloggen, u schrijft heel inspirerend...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Soraya!! Ik geniet ook van uw blog. We delen dezelfde stad ;) Ik had ook al een commentaar geplaatst bij het bericht over de prachtige foto's van de Living Satues!!
      Warme groet,
      Marleen

      Verwijderen
  2. Als je weinig foto's maakt, moet je meer herinneringen opslaan en soms zijn die waardevoller, dan foto's die ergens op een kaartje staan en je nooit meer kijkt. Zoiets las ik laatst en vond ik wel heel erg waar. Maar ik geniet van je foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Wat een berg info dan ineens! Even kijken hoor.. die zitzakken.. lekkuuuur! En lezen.. ook heel erg fijn! Wat een grote meid dan al hé?
    Ook hier wordt mijn haar maar wat vaak 'aangepakt'. Even lekker tuttelen met elkaar. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten