Soms zit het tegen en vaak zit het mee


Don't worry, over dat tegenzitten ga ik het niet hebben. Iedereen heeft zijn sores. Veel leuker is het om te kijken naar wat je wel hebt, wat er wel goed gaat. En over alle verwennerij van de afgelopen tijd! Zoveel dat ik vast de helft vergeet.





Alweer een paar weken geleden ging ik met De Grote Raaf op stap. Eerst naar de Appie voor een paar dingen (jee, wat is die winkel toch duur!) en daarna op mijn verzoek naar de A.ldi. Ben helemaal vergeten om er foto's van te maken :(  Maar boy-o-boy wat was mijn voorraadkast weer gevuld. 


Heb gister voor een (kleine) week boodschappen gedaan voor zes man voor maar 37 euro. Dat is niet gek, toch! Pap, mam, hartstikke bedankt!!! En pap: oergezellig dat samen boodschappen doen!





Afgelopen weekend kreeg ik van mijn buurvrouw haar oude fiets. Eigenlijk is het er een met trapondersteuning maar de accu is kapot. Ze kocht liever een nieuwe fiets dan dat ze een dure accu moest kopen. Haar fiets was nog niet zo oud, ik gok een jaartje of twee à drie. Toen ik vroeg of ze hem had kunnen inruilen, zei ze dat ze hem niet wilden hebben en dat zij de fiets zo naar het woonwagenkamp-oudijzer-inzamelpunt ging brengen. Tja, toen heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of het dan niet een fiets voor mij kon zijn. Mijn stalen ros is meer een roestige ros waar ik echt niet meer op durfde te fietsen. Om een lang verhaal kort te maken: hij fiets heerlijk en ik ben er zo blij mee!!





Verder kreeg ik nog spulletjes voor mijn meisje. Veel daarvan kan ik op zij leggen voor de komende feestdagen! Dat scheelt enorm! Daarbij zat ook nog een stapel boeken (altijd goed hier!) en een doos met beestjes (helemaal goed, wordt driftig mee gespeeld). 


Kleren voor mezelf (ècht een heleboel!). Ben er zo vreselijk blij mee. Kleding in mijn maat is tweedehands moeilijk te vinden, nieuw is het duur. Ik heb echt een tijd naar al die tassen staan staren voordat ik ze open kon maken. Wat een rijkdom!


Kleren voor oudste maar die zijn helaas te klein dus die gaan in de opslag voor tweede zoon. 


Een rugzak voor mijn peuter die binnenkort (oké, nog 4 maanden maar dat vind ik snel!!) kleuter wordt.


Koekjes voor mijn vier schatjes.


Een cadeaukaart voor de Appie om duurzaam boodschappen te gaan doen twv 12.50 van mijn meespelende buurman.





Moet ik nog even doorgaan? Blij word ik hiervan! En ook om weg te geven. Zo is er al weer een hele berg kleding naar de kledingbank gegaan. Hopelijk kunnen de winterjassen een boel kinderen warm houden deze winter. Hmm, ga eens kijken wat ik zelf weer door kan geven!





Liefs,


Marleen

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten