Sprankel deel 2

Oei, dat is een lange tijd geleden! Maar ik heb niet stilgezeten. In tegendeel zelfs! Ben op zo'n beetje ieder vlak juist heel erg druk en dat voelt zo lekker.



Zo langzamerhand krijg ik de boel hier weer op de rit en beleef ik er ook nog plezier aan. Dat is toch wel heel belangrijk, of niet?



Ons meisje is vorige week voor het eerst gaan wennen op school. Een hele stap zo onder moeders vleugels vandaan. Gelukkig vond ze het erg leuk (ondanks dat ze niets gezegd heeft en niet wilde eten en drinken) en heeft ze ook erg veel zin in morgen en donderdag wanneer ze weer een half dagje mag oefenen.



De drie jongens zijn ook goed bezig. Daar is minder nieuws onder de zon. Trouwens, over de zon gesproken...heerlijk hè, dit weer?! De deur kan weer open, de was naar buiten, de kinderen naar buiten. Genieten met een hoofdletter dus!



En dus, omdat het Lente is, heb ik de voorjaarskriebels en moet alles opgeruimd worden. Inmiddels zijn er al 9 vuilniszakken met kleren, 4 dozen met oud papier en 4 vuilniszakken met oud speelgoed de deur uit. En er staat nog meer te wachten. Nog minimaal 2 zakken met kleding voor het goede doel en 2 zakken die bij mijn schoonouders worden opgeslagen (daar hebben wij onze eigen walk-in room *oeps*).

Ik heb een paar weken geleden een schema gemaakt met alle plekken die opgeruimd moesten worden. Van de 20 pijnpunten moeten er nog 5,5 worden aangepakt (was al met mijn kast begonnen maar nog niet de kans gehad om deze af te maken). Niet slecht! Voor het einde van de zomervakantie is alles binnen en buiten gedaan.



Van een lieve Facebooklezers heb ik heel veel kruiden gekregen om oa thee mee te maken. Kijk maar eens hoe ik verwend ben:

  







Foto: Kijk eens wat een rijkdom! Vandaag van een lieve lezeres via FB gekregen!



Hier kan ik dus weer even mee vooruit! Kan ik meteen uitzoeken wat ik er nog meer mee kan. Dat is nou een van mijn hobby's ;)

 

Kortom, ik sprankel weer! En dat heb ik allemaal te danken aan heel lief vriendinnetje* die met haar kunde en liefdevolle wijsheid mij weer op het juiste pad heeft weten te trekken...




Liefs,


Marleen



*ja, jij ja..je weet wel dat ik jou bedoel!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten