Met de Grote Raaf opstap!


Vandaag was de grote dag! Ik mocht met mijn papa mee shoppen :) 





Mijn ouders volgen deze blog ook en maakten een deal met mij. Als ik de provisiekast in de berging onder handen zou nemen (zie vorige blog) dan zouden zij hem voor me vullen. Tja, dat laat je je dan geen twee keer zeggen. De kast is inmiddels netjes dus winkelen maar! 





Om twee uur werd ik opgehaald en daar gingen we met z'n tweetjes naar de AHXL. Kar mee en inslaan maar! Dat is heel raar als je weet dat iemand anders voor je gaat betalen!! We hebben vreselijk veel lol gehad en het paste ook allemaal maar net in de achterbak. 













Nou ja, eigenlijk net niet: er stond ook nog een tas op de achterbank, haha!





En toen mocht ik gaan inruimen; leuk joh! 









Dat is lang nog niet alles, want er ging ook nog een deel naar een ander kastje, in de vriezer en naar boven. Ik heb vandaag al een paar keer bewonderend en verlekkerd voor de kast gestaan. Wat mij betreft kan de winter lente beginnen *oeps* .





Pap, Mam, nogmaals heel erg bedankt!! Vond het ook reuzegezellig, Papa!!


Enne..het volgende plaatje doet jullie ongetwijfeld aan vroeger denken. 





Dit is het bed van dochterlief:

















Haar kamer is één van de volgende projecten..en ja: de knuffels blijven, daar zorgt deze mama wel voor ;)





Liefs,


Marleen

Reacties

  1. Oh Marleen, wat heerlijk!!

    Ook hier komen er zomaar ineens wat raven voorbij. Tel uw zegeningen, zegt men. Nou.. dat doe ik!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten