Van alles en nog wat

Het is bijna een jaar geleden dat ik wat toevertrouwde aan het witte scherm van mijn blog. Een jaar waarin er veel gebeurd is. Het leukste natuurlijk de geboorte van ons vierde (en ja: laatste!) kindje. Een mooie en gezonde knul die al een beetje luistert naar zijn naam, Oliver (uitgesproken op z'n Engels).

Ik ben eindelijk weer wat aan het werk gegaan. Viel en valt me soms nog zwaar hoor. Het blijft gewoon lastig combineren werk-kinderen-huishouden-en de rest. De meeste dagen beginnen om 05.30 en eindigen om 23.30. En dan zijn we niet aan het lummelen maar gewoon echt bezig. Overdag met de kinderen en het huishouden (met zes man is er altijd wel wat te doen!) en 's avonds aan het werk. In het weekend slapen wel uit en is het vaak pas 08.00 voor dat we er uit gaan..oké en een enkele keer pas om 09.00, haha. Ook dan worden de avonden besteed aan werk (ik) en studie (manlief). Kortom, we vervelen ons niet!

Zal plechtig beloven dat ik zal proberen om eens vaker een update te geven van het reilen en zeilen in mijn wereld!

Liefs,
Marleen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten