Het komt goed, schatje!

Er gebeurt hier zoveel dat ik af en toe niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen om te bloggen. Maar goed, na zo'n idioot hectische dag als vandaag neem ik maar even de tijd voor mezelf en voor jullie :)



Het 1-kastje-per-dag project werkt prima! Alleen vergeet ik iedere keer foto's te maken. Het lukt me niet iedere dag om een kastje te doen, maar dat haal ik op andere dagen wel weer in. Ben nu tien dagen in het project en heb inmiddels het bergingkastje gedaan, boven op de droger-hoekje, kastje onder het aanrecht, 1 kledingkast (wel een grote!) en 4 lades en de boekenkast. Voor het snelle rekenwonder: klopt, er mist dus nog een kastje. Die van vandaag welteverstaan. Daar ben ik niet meer aan toegekomen dus dat wordt morgen extra werk. Maar het komt goed, schatje!








Voor






Na    



Ondertussen zijn ook de Raven (zie vorige blog) nog langs geweest. Kleertjes voor mijn beebje, speelgoed (veelal nog nieuw!) en vooral heel veel luiers. Onze dankbaarheid is weer groot! Gelukkig melden zich ook steeds meer mensen bij ons die ook wel het een en ander kunnen gebruiken. Zo blijft alles netjes rondgaan! Goed voor het milieu, de portemonnee en je humeur ;)



Afgelopen donderdag heeft mijn grote lief zijn CPE examen gehaald met een Grade A. Zo trots ben ik op hem dat hij het toch maar even doet naast zijn werk en alle drukte hier. Uiteraard was dat reden genoeg voor een feestje en voor bloemen (waar ik ook errug vrolijk van word, haha!)














Veel liefs,


Marleen








Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten