Paniek in het ziekenhuis

Vorige week donderdag controle gehad. Bloeddruk is wel aan de hoge kant (onderdruk 90) maar het is ook iets dat bij mij past. Mijn vast gyn wilde het wel in de gaten houden ivm zwangerschapsvergiftiging en stelde bloedonderzoek voor. Voor de rest was hij niet echt ongerust.

Vandaag moest ik weer terug komen. Had een jonge gyn die een co-assistente aan het inwerken was. Oh joy! "Uw bloeddruk is toch wel hoog." "Misschien moeten we toch denken aan opnemen of inleiden." Rustig blijven! Denk aan je bloeddruk!
Na de nodige (inwendige) onderzoeken kreeg ik te horen dat ik bloeddrukverlagers moet gaan sllikken en ik moet 24 uur lang urine opvangen.
"Zeg, maar hoe is de uitslag van het bloedonderzoek eigenlijk?"
"Oh, even kijken. Heel mooi. Geen afwijkingen."
"Dus lever/nieren functioneren goed?" (lees: dus geen zwangerschapsvergiftiging)
"Ja, ziet er prima uit!"
Waarom dan al die ophef????

Maar goed, we doen braaf wat de gyn zegt. Want stel je eens voor dat. Net mijn eerste pil ingenomen. Bijwerking: je wordt er heel suf/moe van!

Nu maar hopen dat beeb heel snel komt want van al die ophef word ik echt niet rustiger :(

(Oh ja: met beeb gaat het heel goed en ik voel me ook prima ondanks die ophef..ook niet onbelangrijk!)

Liefs,
Marleen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten