Poeh poeh en Poldark

 Uhmm, goedemorgen allemaal?! Kennen jullie me nog? Ik ben Marleen van Marleen's Wereld 🙈


Jee, dit is meer dan een jaar geleden dat ik heb geschreven! Excuses als geen tijd, geen inspiratie etc..

Oftewel: ik had gewoon echt even geen zin om te bloggen. Weet ook nog steeds niet welke kant ik met dit blog op wil. Het gezin wil liever niet op social media met foto of gebeurtenissen zeiden ze. Inmiddels zitten er drie wel op Insta maar niet met eigen foto's. Tja, en wat heb je dan nog te vertellen? 

Nou, om te beginnen... Poldark!! Ik ben secretly een beetje boel vlieft op Captain Poldark. Niet aan de hubbie vertellen hoor 😂 En ook niet aan Aiden Turner want dat lacht hij me keihard uit!

De Poldark boeken van Winston Graham staan allemaal in de boekenkast en nu heb ik een nieuwe aanwinst! Een mok! Hoe dat zo kwam?

Ik kreeg een mail van Femke van Studentendrukwerk . Of  ik hun site wilde bekijken en iets wilde laten bedrukken. Hartstikke leuk natuurlijk maar toen begon de keuzestress want ze hebben heel veel!

Iets voor dochterlief van Billie Eilish, of voor zoon 1 van Zelda, zoon 2 van anime of zoon 3 van Minecraft.. Maar voor wie kies je dan? Voor de hubbie met een grappige tekst van Bottom! of Monty Python? Nee, deze keer koos ik voor mezelf. Rewind naar de zomer van 2019 toen we in mijn geliefde Cornwall waren en ik echt overal Poldark merch tegenkwam. Uiteindelijk heb ik niets gekocht en man wat heb ik daar een spijt van!

Maar goed, terug naar Femke en haar voorstel. Een mok met Poldark had ik dus bedacht. Foto van internet gehaald (niet verklappen!) De kwaliteit van de foto was niet optimaal maar dit vind ik de meest intense blik van hem. 

De mensen die mij persoonlijk kennen, schieten nu in de lach..want er moest dus met een programma (op hun site) die foto op die mok komen..Ik.. dus.. Hahaha..Maar jawel hoor: het was easypeasy!! En als ik het kan, kan iedereen het. Ben zelfs niet chagrijnig geweest, heb niet om hulp gevraagd: het lukte in één keer!! Hoera voor mij!

En nu ben je natuurlijk hartstikke benieuwd naar die knapperd! Komt 'ie hoor: 



 
 
 
Zwijmel! 💓💓
 

Ik mocht kiezen wat ik wilde. Ik heb (heel bescheiden) voor de kleinste mok gekozen van 200 ml. Dit omdat ik bedacht had hem op mijn nachtkastje te zetten met water voor 's nachts (niet omdat ik dan voor het slapen gaan nog even naar Ross kan kijken!! Wat denk je wel!)
 


De foto's zijn moeilijk goed te krijgen omdat hij zo prachtig glanst! Kwaliteit is echt goed. Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht dus ik ben er erg blij mee!

Mocht je nog om een cadeau-idee verlegen zitten: 

Mokken
T-shirts

 Ennnnn, als bonus: ze geven nu 20% korting op alle cadeauproducten!! Dus sla je slag!!


Tot de volgende keer en ik beloof dat ik snel terug kom!





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten