Kerstkaarten

 Kennen jullie deze post nog? Toen mocht ik een mok laten bedrukken en daar heb ik natuurlijk gretig gebruik van gemaakt. Hij leeft nog steeds en onze knappe Poldark lacht me nog iedere dag vrolijk toe.


Ik kreeg een paar weken geleden van dezelfde dame een mailtje of ik kerstkaarten wilde ontwerpen. Tja, dat hoef je tegen mij, kerstliefhebberster pur sang, maar 1x te zeggen, haha!

Goed, ik aan de slag. Je kan onwijs leuke fotokaarten laten maken...maar, dat is niets voor mij. Noch ik, noch mijn gezin wil in volle glorie op een kaart en onze hond Molly is een expert in de camera ontwijken.

Dan maar iets zelf bedenken. Ik was aan het neuzen en kwam een onwijs lieve kaart tegen met een roodborstje erop. Die heeft voor mij en mijn gezin een emotionele betekenis. Dus het was meteen heel simpel: deze werd het! Geen crea-bea deze keer, waar dus wèl de mogelijkheid voor is!


Lief hè! 

De binnenkant kan je ook laten bedrukken/beschrijven en ik heb hier voor gekozen: 


Het zijn helaas niet de beste foto's. Mijn telefoon is het aan het begeven :( 

Maar als je wilt weten wat je allemaal kan laten doen, volg dan de volgende link om kerstkaarten te maken . Dan ga je dus rechtstreeks naar de kerstkaarten. Ik verdien er niets aan hoor ;)

Zit je nog verlegen om een mooi kerstcadeau voor de (groot)ouders?  Laat dan een mooi fotoboek maken.. is tip van mij voor jullie. Heb het ooit laten maken voor onze ouders (van de kleinkinderen natuurlijk, toen mocht dat nog) en die waren alle vier zo blij!

Dank je wel, Linda van Fotofabriek voor deze samenwerking! 


Marleen


Reacties

  1. Mooi en eenvoudig kaartje.
    De fotofabriek kende ik nog niet, dankjewel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart met het roodborstje echt heel erg leuk. Het heeft iets eenvoudigs en dat maakt het weer bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?