Lange foto blog! ( je bent gewaarschuwd!)










Ik waarschuw je vast: dit zijn veel foto's! Gewoon even een klein inkijkje in ons leven. 








Naast ons huis stond een heg van goed 2 meter breed. Hij was echt niet mooi meer, veel dood hout en het nam een enorme hap uit onze tuin. Na heel veel wikken en wegen...en nog meer wikken en wegen hadden we eindelijk de knoop doorgehakt: heg eruit, schutting erin. Oehh, wat deed dat zeer. Weg nestjes voor de merels, schuilplaatsen voor de egels en alle insecten en andere creepy-crawlers. Maar ja, we konden de ruimte toch echt wel goed gebruiken. De heren van het hoveniersbedrijf De Groene Vingers gingen voortvarend van start en twee dagen later was het af!


  




 
















































 Nu moet er nog gras in, maar dat zal nog even moeten wachten tot we wat beter weer hebben. We gaan graszoden leggen en dan kan je het beste een grondtemperatuur van rond de 10 à 12 graden hebben. 








Dus haalden we maar wat fleurigheid naar binnen: 













 Lachten we ons rot om de gekke houdingen van ons pup die inmiddels niet meer zo pup is met 6 maanden:


 






En ook lastige kindjes kunnen goed in een bench, hahaha!


 










 Aangezien ik veel was (gemiddeld 2 à 3 wassen per dag en de was van de basisschool komt daar 1x per week nog bij) gebruik ik veel wasmiddel. Het loont dan echt om zelf je wasmiddel te maken. Heerlijk klusje voor 's avonds of even tussen de bedrijven door:





 








 Vierden we de 6e verjaardag van jongste en daar hoorden natuurlijk de nodige traktaties bij:




















Genoten we van de natuur. Ik dacht in eerste instantie (ik had mijn lenzen niet in... oké! lol) dat ik een bij moest redden.. Maar bij nader inzien bleek dat ze zichzelf heel goed in stand konden houden *grijns*  














Doorkijkje in het park waar we wonen:


 












Bloemen rond het huis:






































Was het schitterend weer en werd er heerlijk met blote pootjes in het water gespeeld: 
















 Werd er geknutseld:


 









 


 Stond er een (school)museumbezoekje gepland en ik moest natuurlijk op de foto met Ome Koos die aan het begin van het Kröller-Müller museum staat (oftewel Meneer Jacques van Oswald Wenckebach): 













 Werd er gecomputerd en voor andere schermpjes gezeten:













 En dronk ik vaak een heerlijk kopje koffie: (en heb je nog wat van dit servies staan, Cloverleaf Cornishware, dan hoor ik het hééééél graag als je er van af wil!!) 















Marleen

Reacties

  1. Wat leuk, zo'n lange fotoblog. Zijn we weer helemaal bij.
    Nog van harte gefeliciteerd met de jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je blog nog niet eerder ontdekt, het kwam door jouw reactie op mijn blog, ben benieuwd naar meer posts van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toen vroeg ik me af hoe het met jou zou zijn en ging eens kijken op je blog. Ik las je gezellige fotolog, met het schuttingavontuur - wat woon je aan een heerlijke plek, vlakbij een park - , zag de mooie uilenknutsel, bedacht me dat ik zelf gestopt ben met het maken van wasmiddel en ben het met je eens dat Cornish ware hartstikke leuk is! En toen zag ik dat je blogpost van VORIG jaar april was :-D
    Ik hoop dat het goed met je gaat, dat jij en je gezin goed in hun vel zitten. Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je weinig blogt, wel heel leuk dat je het schuurtje herkende!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten