Webwinkel Noord-Brabant


Vandaag een heel speciale webwinkel. Het is niet alleen een webwinkel; deze dame heeft ook een eigen praktijk. 





Ik zal eerst een gedeelte van haar site weergeven. Dit geeft het beste aan wat ze doet: 





"Eurolac, praktijk voor lactatiekunde werkt op verschillende
manieren om zoveel mogelijk moeders en hun kinderen te kunnen helpen bij
het bereiken van hun doelen bij het geven van borstvoeding. Hoewel het
geven en krijgen van de borst natuurlijke, ingeboren vaardigheden zijn
die elke moeder en kind zouden moeten kunnen, zijn er omstandigheden
waarin het allemaal toch niet vanzelf gaat. De hulp en steun van een
lactatiekundige kan dan net zijn wat je nodig hebt. Soms kun je volstaan
met vragen en antwoorden per email of telefoon, eventueel met een foto
of filmpje erbij, soms is het nodig dat de lactatiekundige de situatie
kan zien en waar nodig praktische hulp biedt. Soms kun je het nodig
hebben om al voor je kind geboren is te zorgen voor informatie en
begeleiding. Dat kan bij Eurolac via een prenataal pakket." 





Je kan geen vraag zo gek bedenken of Gonneke heeft er een antwoord op. Waarom is ze zo speciaal voor mij? Na drie zwangerschappen waarbij borstvoeding niet vanzelfsprekend ging, was ik het bij de vierde zo zat dat ik het liefste de handdoek in de ring wilde gooien. Waarschijnlijk, dat zei ik tegen mezelf, was ik één van die vrouwen die geen borstvoeding kon geven. (geloof me als ik zeg dat er zelfs lactatiekundigen waren die dat tegen me gezegd hebben!) In een laatste poging om nog het beste uit mezelf te halen (ja, pun intended), vroeg ik haar om raad. Ik zal je een heel lang verhaal besparen..maar nu, bijna 5 jaar later geef ik nog steeds borstvoeding. Weliswaar op een laag pitje inmiddels, dat mag nu ook wel ;) Dit had ik nooit durven dromen! Ik normaal voeden. Bijna 5 jaar, tssss, doe normaal! Oh wacht...dat is dus nu precies wat ik doe: normaal!! 





Ik heb onlangs bij een give-away op haar site gewonnen. Heerlijke borstvoedingsthee! Een aanrader ook als je geen borstvoeding (meer) geeft! 










Langs deze weg wil ik Gonneke nogmaals heel erg bedanken voor al haar steun en nuchtere kijk op borstvoeding. 









Marleen


Reacties

  1. Fijn dat je zo'n goede steun hebt gekregen. Ik vond het ook een drama hoor, had ook beter begeleid kunnen worden, helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteindelijk goede hulp hoor! Jee, wat heb ik aangeklooid met de eerste drie kinderen. Wel contact gehad met lactatiekundigen (bij de 1e live, maar daar werd het op de vroeggeboorte gegooid; hoe beter weet ik nu!) en bij nummer 3 en 4 telefonisch contact ("het zal wel erfelijk zijn") En als je dan dames zoals Gonneke (van eurolac.net) en Teddy (http://teddyroorda.nl/) tegenkomt, zie je hoe het anders kan èn moet!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten