Wat ik schrijf


Jaren geleden, toen onze eerstgeborene ter wereld kwam, heb ik mijn kantoorbaan verruild voor thuis werken. Dat proces op zich is al een heel verhaal, een naar verhaal, wat ik jullie verder zal besparen *graag gedaan*.

Via een loopbaanbegeleider kwam ik een advertentie tegen waarin ze vroegen om auteurs. Niet geschoten is altijd mis dus ik reageerde direct. Inmiddels ruim 13 jaar geleden ben ik begonnen met het schrijven van romans voor de Favoriet series. In het begin in een redelijk hoog tempo. Tegenwoordig gaat het wat langzamer met vier kinderen om me heen ;)

Het blijft vreselijk leuk werk om te doen. Iets totaal anders dan waar ik voor gestudeerd heb (Lerarenopleiding Engels) en dan wat ik gedaan heb (kantoorbanen: van medewerker Leven en Hypotheken tot coach After Sales).

Ach, het leven loopt soms heel raar..gelukkig maar!















Marleen


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten