Je eigen weg














In blogland zijn zoveel leuke blogs te vinden. De één gaat
over het huishouden, de ander over opvoeden en de volgende over een bepaalde
leefstijl. 





In het begin werd ik er tureluurs van. Ja, wat goed om zelf
brood te bakken. Tuurlijk dekens maken voor koude tijden. Uiteraard besparen op
alles. Niet vergeten om zelf mijn kleren te verstellen of om sokken te breien.
Het leest allemaal zo lekker en het is allemaal zo gemakkelijk. Toch? Of niet?





Iedereen heeft een eigen stijl, eigen gewoontes. En wat die
ander goed kan, hoef jij niet goed te kunnen. 
Lezen, opslaan en een plekje geven. Misschien kan je wat met de tips,
misschien ook niet.





Ik heb gemerkt, ook aan mezelf, dat als de (vooral toch)
dames in een zekere fase van hun leven komen, ze gaan twijfelen. Twijfelen aan
zichzelf, hun relatie, hun capaciteiten. 
En daarbij spiegelen we onszelf ook nog eens te vaak aan al die andere ‘perfecte’
dames in blogland die hun leven wel piekfijn in orde hebben. Of hebben ze dat
toch niet? 





Hoe heerlijk is het niet om ook eens te lezen dat het
allemaal niet zo soepel verloopt! Even meegenieten van ondeugende kinderen,
blunders van mama’s, onhandige papa’s en losgeslagen honden en katten.


Wil je ook mijn blunders lezen? Tja, het spijt me! Ik ben nu
eenmaal zo’n moeder bij wie altijd alles perfect verloopt :D














Liefs,


Marleen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten