Middagje ziekenhuis

Vanmiddag moest ik weer in het ziekenhuis zijn. Bloeddruk controle. Ik had de bloeddrukverlagers niet ingenomen omdat het niet goed voelde. Maar helaas is de onderdruk toch gestegen naar 100. Dat is dus niet goed. Balen. Maar...er is geen enkele indicatie tot nu toe dat het om zwangerschapsvergiftiging gaat. Met de baby gaat het vreselijk goed. Ook de navelstreng is perfect (daar kan je evt vergiftiging ook in terugvinden). Dus gaat het alleen om mij. En ik voel me ook goed.

Nu met de arts (was een arts-assistent en die was me toch goed!) afgesproken dat ik toch de medicijnen ga innemen (heb ik net ook braaf gedaan), dat ik nogmaals bloed laat prikken (ook braaf gedaan) en mijn 24-uurs urine inlever (ook braaf gedaan). Morgenmiddag/avond word ik gebeld voor de uitslagen. En zaterdag moet ik om 10 uur weer bij verloskamers zijn voor de bloeddrukcontrole.

Mocht er toch iets uit de uitslagen komen kan het zijn dat ik eerder word opgenomen.

Kortom: het wordt weer afwachten!

Liefs,
Marleen

Reacties

  1. spannend hoor! ik had het ook, zo'n hoge onderdruk en heb laatste 3 maanden in ziekenhuis gelegen.... ze houden jou goed in de gaten en dat is goed, zorg goed voor jezelf tijdens de laatste loodjes hoor, goed luisteren naar de dokter ;) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad,luuster goed.mijn bloeddruk was eerder te laag en dat is ook niets.Hoop dat het goed gaat met je pillen.Best spannend hoor.
    Sterkte!
    Love, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend allemaal, het schiet al lekker op. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Geen excuses, geen gecancel maar liefde

Wat doe ik voor tien uur?

Kerstkaarten